Inspiroivia
Chat -kokemuksia
Olemme täyden palvelun chatbot-talo. Olemme kehittäneet chatbot-alustamme, mutta tarjoamme myös chatbotteja palveluna tai chatbot-konsultointia. Käytössämme on laaja valikoima teknologioita, joista löytyy tarpeisiisi sopiva bottiratkaisu.
Rakenna chatbottisi
tehokkaalla rakentajallamme
Teemme uskomattomia chat-kokemuksia. Työskentelemme kaikenkokoisten organisaatioiden kanssa luodaksemme tehokkaita chatbotteja, jotka parantavat asiakkaiden sitoutumista ja tukevat tulosta.
Helppokäyttöisen alustamme ansiosta alkuun pääseminen on helppoa, ja skaalautuvuutemme ansiosta voit kasvattaa chatbotin käyttöä tarpeidesi kasvaessa. Haluatpa sitten luoda yksinkertaisen chatbotin verkkosivustollesi tai monimutkaisen asiakaspalvelutyökalun, me voimme auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.
Ydinominaisuudet
Rakenna chatbottisi
tehokkaalla rakentajalla
Tehokas Bot Builder
Rakenna chatbotteja käyttämällä haluamaasi sisällön visualisointia.
Joustava analytiikka
Mukauta tilastonäkymää tarpeidesi ja roolisi mukaan
Useita kieliä & monikieliset botit
Tee bottiisi monikieliset käännökset - tai tee erillisiä botteja monille kielillä. Mikä tahansa uusi kieli voidaan lisätä ja kouluttaa bottiin nopeasti ja helposti.
Videoita, valokuvia ja linkkejä
Chatbotit voivat auttaa ohjaamalla käyttäjää linkkien avulla sekä näyttämällä kuvia ja videoita. Chatbot-keskustelu seuraa linkkien napsauttamisen jälkeen
Luonnollisen kielen tekoäly
Chatbotit perustuvat yleensä keskustelupuuhun. Luonnollisen kielen ymmärtämisen (NLU) ansiosta chatbottien käyttö tuntuu luonnollisemmalta.
Mukautettava
ulkonäkö ja fiilis
Upota chatbot sivulle tai kulmaan. Muuta avataria, värejä, fontteja, taustaa ja paljon muuta.
Chatbotit rekrytoinnissa
Rekrytointi-chatbot
Rekrytointi-chatbot voi auttaa sinua rekrytointiprosessissa. Se mahdollistaa helpon hakuprosessin ja antaa vastauksia yleisiin kysymyksiin, joita hakijoilla voi olla.
Kehittyneemmät chatbotit voivat myös auttaa haastattelujen aikatauluttamisessa ja hakijoiden esiseulonnassa.
Chatbotit ohjausta ja tukea varten
Ohjaavat chatbotit
Asiakastapauksessa chatbotit antoivat yrityksille ohjeita Covid-19-tukimahdollisuuksista. Joitakin yleisiä toimintoja ovat kysymykset ja vastaukset, lomakkeiden täyttämisessä avustaminen, YTJ-kyselyt ja rahoitusvaihtoehtojen arviointi.
Toinen yleinen käyttötapaus on käyttää chatbotteja ohjauksen ja tuen antamiseen työntekijöille. Chatbot voi esimerkiksi auttaa perehdytyksessä antamalla tietoa yrityksestä ja sen toimintatavoista. Chatbotit voivat myös auttaa työntekijöitä etuuksiin tai työaikatauluun liittyvissä kysymyksissä. Integroidut chatbotit voivat jopa auttaa työntekijöitä lomien tai kulukorvausten hakemisessa.
Monikäyttöinen chatbot
Junamatkojen parantaminen
Chatbotit voivat integroitua jokapäiväiseen elämäämme. Tässä esimerkissä chatbotin avulla jeesataan ja viihdytetään junamatkan aikana.
Matka alkaa oikean junayhteyden etsimisellä ja ohjeiden saamisella erityiskysymyksiin. GPS-integraatio auttaa tunnistamaan, missä junassa käyttäjä on parhaillaan. Kulkulaskuri auttaa käyttäjiä tietämään, kuinka kiireinen ravintolavaunu on. Chatbot kertoo myös, mitä kohteita ruokalistalla on tällä hetkellä tarjolla.
XML-tietolähteen integrointi auttaa löytämään vapaita paikkoja varattujen paikkojen tietokannasta.
Monikielisyys auttaa kansainvälisiä matkustajia. Small talkin avulla käyttäjä voi kuluttaa aikaa matkansa aikana.
Yritysneuvonta
Alv-palautukset chatbotin avulla
Jotkin Euroopan unionin alueet ovat veroliiton ulkopuolella. Ahvenanmaa on yksi näistä alueista. Verkkokaupat eivät aina tiedä, miten veroja käsitellään Ahvenanmaalle myytäessä. Näissä tapauksissa Ahvenanmaan kansalaiset joutuvat yleensä maksamaan arvonlisäveron kahdesti.
Ratkaisumme tässä tilanteessa oli chatbot, joka auttaa lähettämään alv-palautuspyynnön sekä koulutustietoa, jotta verkkokauppa voi päivittää menettelyt ja verkkokaupan asetukset tulevaisuutta varten.
Chatbotit lyijyn tuottajina
Enemmän liidejä verkkosivuilta
Verkkosivut ovat paras paikka liidien luomiseen. Ne ovat monille ensimmäinen kosketuspiste, ja ne tarjoavat paljon tietoa tuotteista ja palveluista.
Ne voivat kuitenkin olla myös hyvin ylivoimaisia potentiaalisille asiakkaille. Tässä chatbotit voivat auttaa. Chatbotit keskustella asiakkaiden kanssa. Mikäli asiakas vaikuttaa sopivalta, voidaan tiedot välittää myyntitiimille.
Chatbot voi esimerkiksi auttaa potentiaalista asiakasta löytämään tarpeisiinsa sopivan tuotteen. Chatbot voi esittää kysymyksiä asiakkaan budjetista, tarpeista ja mieltymyksistä. Vastausten perusteella chatbot välittää liidit myyntitiimille. Toisaalta, jos ostaminen ei tarvitse myyjien tukea, chatbot voi myös tarjota linkkejä tuotesivuille ja jopa lisätä tuotteen asiakkaan ostoskoriin.
Hinnoittelumme
Ota chatbot-alustamme käyttöösi
Premium
2799€
kuukaudessa
Käyttöönottopalkkio työn laajuudesta riippuen.
- Alle 5000 keskustelua
Yritys
7900€
kuukaudessa
Käyttöönottopalkkio työn laajuudesta riippuen.
- Alle 15000 keskustelua
- Mukautetut integraatiot